söndag 6 mars 2011

Jerk och fortfarande ofrisk

Indian club drills: #1-5
Jerk, 2x16 kg: 10
Jerk, 2x20 kg: [5] x 3
Jerk, 2x24 kg: 5, 10, 5
Jerk, one-arm, 28 kg: 5/5
Jerk, one-arm, 32 kg: 3/3
Jerk, one-arm, 36 kg: 1/1
Stretch

Har återfått energin men det känns fortfarande i bröstet tillsammans med viss snorighet så jag får hålla mig borta från konditionskrävande övningar ett tag till.

På torsdag drar Fredrik och jag till St Paul i USA och Indian club-seminariet vilket skall bli mycket trevligt. Förkylningen har förhoppningsvis släppt tills dess!

7 kommentarer:

  1. Lycka till over there. Kul med lite CICS:ar i Sverige.

    /Landhammar

    SvaraRadera
  2. Haha, jo, du skall med också! :)

    SvaraRadera
  3. Ha det så bra i USA. Är du delägare i Kettlebell Center nu?

    SvaraRadera
  4. Tack, Rikard! Ja, jag har delägarintresse i KC.

    SvaraRadera
  5. Hoppas du hinner med några bloginlägg från USA och inte minst ser jag fram imot Indian Club workshops på KBC.

    Mvh Ludvg

    SvaraRadera
  6. När är du tillbaka från USA?

    SvaraRadera