tisdag 1 mars 2011

Mycket bra film om marklyft

Förkylningen blev lite värre än befarat så jag har legat några dagar. Försökte mig på att svinga lite indian clubs men kände mig snurrig efter ett tag så jag lade ner det. När man under dagen sover fram och tillbaka så har man ibland lite svårt att sova på natten. Datorn blir då ofta räddningen när man plötsligt vaknar tre på natten. Under natten som gick hittade jag denna mycket intressanta film med Elliott Hulse om marklyft i fyra delar. En viktig del är skillnaden mellan squat och deadlift som han definierar på ett mycket bra sätt. Lägger även upp en femte film längst ned från samma kanal där Elliott Hulse visar exempel på marklyft från nätet. Håll till godo!









3 kommentarer:

  1. Bra film.
    Krya på dig det är bara en vecka kvar ;)

    SvaraRadera
  2. Mycket intressanta klipp. Fortsätt posta såna tack :)

    /Landhammar

    SvaraRadera
  3. @Jocke: Är redan bättre, tack

    @Landhammar: Skall försöka

    SvaraRadera