söndag 27 februari 2011

Pullup-stång på plats

Åkte på en liten förkylning i helgen. Den började redan i torsdag med illamående och huvudvärk men bröt ut ordentligt först igår. Har inte varit förkyld på två år vad jag kan minnas så det var kanske dags.

Efter en introkurs igår slutförde Fredrik och jag projektet med att leta järnbalkar i taket. Vi hade denna gång införskaffat Hiltis egna borr (TE-CX) som torde klara av påfrestningarna bättre. Mer lyckosamt denna gång och vi träffade bara en balk på 32 hål. Så nu sitter både 9 meter tross och 8,5 meter pullups-stång på plats!

Undertecknad och sin älskade Hilti.

Fredrik drar åt sista bulten.

10 kommentarer:

  1. Vackert :)
    50 pull-ups i veckan håller kroppen glad :P

    SvaraRadera
  2. Lite Nyfiken!

    Hur har ni gjort pullupsstången?

    Janne

    SvaraRadera
  3. Den är beställd på ett svetseri och kom i en massa delar!

    SvaraRadera
  4. Snyggt jobbat gubbar. Sicket place ni har fått till.

    /Landhammar

    SvaraRadera
  5. Hej.

    Fin blogg, kommer följas!
    Har själv åkt på en förkylning för första gången på bra länge, så sitter och surfar runt.. ;)

    Kanske finns uppgifter som jag inte lyckats hitta men hur gammal är du och hur länge har du tränat?


    mvh

    SvaraRadera
  6. Hej, Henke! Började på gym -94. Min ålder är en väl förborgad hemlighet! :)

    SvaraRadera
  7. Se där! Snyggt! Kommer nog förbi på fredag om jag inte faller omkull i soffan. Krya på dig!

    FH

    SvaraRadera