fredag 9 november 2012

Tung heavy och bänkpress

Bench press, 50 kg: 5, 5
Bench press, 70 kg: 5, 5
Bench press, 80 kg: 3
Bench press, 90 kg: [1] x 3

Kettlebell Muscle - Heavy day, Week 3
2x22 kg, 5 rounds of:
  • Double Clean x 5
  • Double Press x 5
  • Double Squat x 5
    (60 s. rest)
  • Double Push Press x 5
  • Double Squat x 5
    (60 s. rest)
Efter att både medium och lätt dag gick så bra i veckan så var jag inte riktigt beredd på att det skulle vara så tungt som det var. Fick tyvärr stöta upp sista pressen, helvetes tungt blev det. Körde inte gemensamt med de andra utan senare, istället filmade jag. Pedro, du får komma ner och köra nån dag! ;)

4 kommentarer:

  1. Så gott att se lite hederlig bänk här.
    Sen för övrigt så funderade jag idag. Med mina uträkningar så klarar du att göra en pull-up med 48 kg. Jag tror herr Liljeros mörkar. Film tack!

    SvaraRadera
  2. @Henrik: JA! :)

    @Sonofdad: Inte SÅ tungt. ;)

    @Patjon: http://www.youtube.com/watch?v=PelfDLyYaWY

    SvaraRadera