Visar inlägg med etikett grippers. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett grippers. Visa alla inlägg

måndag 11 augusti 2008

Grippers och nya kläder

0 kommentarer
Har återupptagit mina grippers Captains of Crush sedan jag slutade i mars. Fick då ont i vänsterhanden och tappade sugen när det inte ville gå över. Innehar en Trainer, en 1 och en 1,5. Kan vara bra att kombinera med KB-träningen även om jag inte har några större problem med greppet vid t.ex. tunga swings.

Nedre raden från vänster; Trainer, 1, 1,5. De övre är några billiga för uppvärming inköpta på Intersport (eller om det var Stadium).

På Eleiko var man så snälla att man gav mig en sån här fin tröja:

Min Boss-kostym är inget mot denna T-shirt, det är nog det finaste klädesplagg jag har för tillfället.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,