måndag 21 november 2011

Kettlebell Muscle & Webbsida för RKC Gothenburg 2012

Indian club drills: #1-5
Warm-up, mixed: 2x16, 2x20, 2x24 kg

Kettlebell Muscle

Week 1 - medium day
5 sets of:
  • 5 x Double high pull (all set 24 kg)
  • 5 x Double snatch (all set 20 kg)
    (60 s. rest)
  • 5 x Double press (24, 24, 20, 20, 20 kg)
  • 5 x Front squat (all set 24 kg)
    (60 s. rest)
Stretch

Det rullar bra med Kettlebell Muscle. Gjorde ett besök hos min osteopat idag, Peter Niemelä, som jag inte varit hos på ett tag. Han fixade och trixade och det gjorde ont som f-n. Sen fick jag lite stretchtips som jag ska jobba på. Det som bråkar är min vänster skuldra/nacke. En evig historia verkar det som, men det går långsamt framåt.

Idag är vår nya webbplats igång inför RKC-certifieringen i sommar - RKC Instructor Certification Gothenburg 2012. Den är inte helt färdig men det kommer efterhand, prenumerara på RSS-flödet så bevakar ni sidan. Under fliken Media finns det lite olika banners som ni gärna får lägga på era bloggar som ni kan länka till sidan (se här till höger)!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar