Måste bara ha en 32 kilos och åker därför antagligen till Eleiko i Halmstad nästa vecka om allt klaffar. Jag har möjlighet att plocka med mig ett eller två klot till om någon i Göteborgsområdet är intresserad! Eleiko kettlebells är av mycket god kvalité, har de rätta måtten till ett bra pris i jämförelse med andra. Är någon intresserad så lämna mailadress som kommentar i detta inlägg så hör jag av mig (jag raderar inlägget och lägger inte ut det).

Läs även andra bloggares åsikter om kettlebell, kettlebell sverige, köpa kettlebell, mer klot till folket