Visar inlägg med etikett mer klot till folket. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett mer klot till folket. Visa alla inlägg

fredag 1 augusti 2008

Mera klot i mina händer

0 kommentarer
Måste bara ha en 32 kilos och åker därför antagligen till Eleiko i Halmstad nästa vecka om allt klaffar. Jag har möjlighet att plocka med mig ett eller två klot till om någon i Göteborgsområdet är intresserad! Eleiko kettlebells är av mycket god kvalité, har de rätta måtten till ett bra pris i jämförelse med andra. Är någon intresserad så lämna mailadress som kommentar i detta inlägg så hör jag av mig (jag raderar inlägget och lägger inte ut det).




Läs även andra bloggares åsikter om , , ,