onsdag 11 augusti 2010

Light och RKC II

5 rounds of (2x16 kg):
5 double swing
5 double snatch
5 double jerk
5 front squat
(2 minutes rest between rounds)
Swing, two-hands, 40 kg: [20] x 5

Ett sista lugnt pass mest för att låta kroppen röra på sig lite.

Jag känner mig riktigt taggad inför RKC II och det skall bli sjukt kul att få bli matad med teknik, fix och trick i tre dagar. Misstänker att första dagen blir ganska tuff men man klarar det man klarar så det är egentligen inte så mycket att tänka på egentligen. Jag skall försöka blogga nerifrån Ungern, det utlovas trådlöst nätverk men man vet ju hur det kan vara med sånt.

Power to you!


Rulla ihop kläderna med gummiband är bra om kläderna skall upp och ner flera gånger under resans gång.

7 kommentarer:

  1. Ha en trevlig och lärorik resa :)

    SvaraRadera
  2. Att rulla ihop kläderna är ett gammalt sjömansknep !!
    Lycka till och GMY

    SvaraRadera
  3. Lycka till! Hälsa Fredrik. Bring your A-game!

    /Landhammar

    SvaraRadera
  4. Tack, Sam!

    @Anders: det visste jag inte, lärde det mig när jag tågluffade för länge sen. Oslagbar packteknik. Tack!

    @Landhammar: Tack, jag skall hälsa!

    SvaraRadera
  5. Lycka till. Fast det behövs ju inte egentligen för det kommer ju att gå som en dans för dig!

    SvaraRadera
  6. Vad kul du kommer att få det därnere! Hoppas allt går som du vill!

    SvaraRadera