lördag 6 december 2008

Tre dagars vila


Tre dagar utan träning var ett tag sedan. RKC-seminariet imorgon gjorde att jag tyckte det var dags för kroppen att vila lite.

Hade en mycket ångestladdad dröm i natt där jag hade glömt att ta med klot till seminariet, sent kom jag också. Som grädde på moset fick jag dessutom en tillrättavisning av Tommy för att jag hade fel upplägg på min träning; "Inte konstigt att du inte kommer nån vart!".

Har suttit och flinat åt det här hela förmiddagen, tänk vilka undermedvetna tankar som kan gestaltas i drömmar ibland. ;)

Har nu ställt fram mina klot så jag inte glömmer dem i morgon.

Fridens.

4 kommentarer:

  1. Hahaha!
    Så är det, precis så kommer jag att lägga upp passen ;-)

    Skönt att du är förberedd med kloten...

    SvaraRadera
  2. Tre dagars vila vore inte fel iför morgon dagen :) tyvärr så har jag kört torsdag, fredag med Scott Sonnon och kört KB och Clubbell så jag kommer att vara lite små sliten. Men det hindrar mig inte från att träna med Tommy eller dig jag får bara försöka hänga på :)
    Ses i morgon
    PS jag tar med 2 st 24kg och en 16kg om det blir en sann dröm

    SvaraRadera
  3. Ja det där låter mastigt! Men du får väl som sagt ta det i den takt du känner för. Skall bli kul att höra om Sonnon och Clubbells!

    SvaraRadera