söndag 5 juli 2009

Kettlebellsintroduktion, 18 juli


Fredrik Högström som driver Kettlebell Center i Göteborg anordnar en tre-timmars introduktionskurs i kettlebellsträning lördagen den 18 juli i Göteborg. Även jag är med och vi kommer därför att vara minst två certifierade RKC-instruktörer vid tillfället. Vi vet att det är mitt semestern men det är också det som skiljer agnarna från vetet... ;) Anmäl er här!

Filade lite på en av filmerna från igår och lade in den på posten från förut idag här.

En makalös migränliknande huvudvärk från gårdagen botades med FiveFingers. Inte så varmt idag men nog så fuktigt i luften - svettigt!

4 kommentarer:

  1. Första gången i mitt liv som jag har önskat att jag bott i Göteborg.

    SvaraRadera
  2. Vi som använder semestern till att träna på riktigt - det är vi som ligger steget före.

    SvaraRadera