tisdag 29 december 2009

Cindy - CFG


Idag var det Cindy som mötte oss på CrossFit Gothenburg. Hon mötte oss vänligt men bestämt efter lite uppvärmning och teknikgenomgång av overhead squat.


Skitkul pass! Pull-upsen var för min del av strikt variant men det som hindrade mig mest var ändå konditionen, men det är väl ingen nyhet iofs. 12 vändor blev det, borde väl klara 15 i alla fall men det får bli nästa gång.

Lite bilder nedan från dagens tillställning. Tack, Viktoria för att du tog bilderna!


Ny snygg logga på väggen!


Nej, jag skall inte kräkas.





2 kommentarer:

  1. Bra kämpat idag :)
    Kul att träffas, jag tappade räkningen efter ett varv, haha, orutin nu när jag inte kört crossfit på ett tag.

    Sam

    SvaraRadera
  2. Ja, det var kul att få ett ansikte på dig också! ;) Bra kämpat själv, jag har hur svårt som helst själv att hålla räkningen (skrev upp på tavlan). Filma är en variant, kanske de kunde sätta upp en webkamera som man kunde logga in till så man kan checka efter! :)

    SvaraRadera