Visar inlägg med etikett buffering. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett buffering. Visa alla inlägg

onsdag 24 september 2008

Jerks

5 kommentarer

Har varit mer fokuserad på long-cycle de senaste veckorna därför blev det enarms-jerks idag.

Swing, one-arm, 16 kg: 10/10/10/10, 10/10/10/10
Clean&Jerk, one-arm, 16 kg: 10/10
Jerk, one-arm, 24 kg: 5/5, 22/22, 14/14, 14/14, 10/10, 10/10 (totalt 150, 3600 kg)

Bra progress idag, sist såg det ut så här. Förhoppningsvis får jag köra med Alexanders nya tävlingsklot på 24 kg till helgen och då blir det test av snatch.

Nedan video har egentligen inget med kettlebells eller träning att göra men anbelangar oss alla som surfar omkring på Internet.