söndag 15 november 2009

WOD

Fyra omgångar med:
Row
Push-up
Front Squat (2x16 kg) / Squat
Ab-roller (on knee)
1 minut per övning, snabbt byte
Tid: 21:00 min

Hade lite problem att hålla kvar kloten i rack-position efter rodd och armhävningar, därför blev det vanliga squat utan vikt efter halva tiden i omgång. I armhävningarna tog triceps slut, försökte hela tiden vila utan att sätta ned knäna förutom i sista omgången, då gick det bara inte längre. Svettigt.

Fick en kommentar om filmen i gårdagens post att det inte var min stil. Jag hoppas filmen nedan passar bättre in med min stil, med fräck musik och allt.

2 kommentarer:

  1. Haha stil vadå stil både du och jag har ju ingen stil vi är ju stil lösa ;)

    SvaraRadera
  2. Tja, som jag sa till min dåvarande flickvän som anklagade mig för just detta för många år sen; att vara stillös är även det en stil!

    SvaraRadera